برنامه ریزی سلسله مراتبی با محدودیتهای تقاضا

برنامه ریزی سلسله مراتبی با محدودیتهای تقاضا

Hierarchical production planning with demand constraints

          

خلاصه :

این مقاله، به مسئله (HPP) برنامه‌ریزی تولید سلسله ‌‌مراتبی شرکت‌های خودکار انعطاف پذیر (FAWS) می‌پردازد، هر کدام از آنها سیستم‌های تولیدی انعطاف پذیری (FMSS) دارند. هدف تجزیه طرح‌های تولید با دوره متوسط (معین شده با FAW با (ERP/MRP11) به طرح‌های تولید کوتاه مدت (اجرا شده با FMSS در FAW ) است بطوریکه هزینه روی شرایطی به حداقل می‌رسد که تقاضا را فقط برآورده ساخته است.

برنامه ریزی تولید

بنابراین مسئله HPP به یم مدل برنامه ریزی خطی تنظیم شده است همراه با جریمه بار اضافی متفاوت از جریمه کم باری و یا محدودیت‌های تقاضا توام می‌باشد. چون مقیاس مدل برای کارگاه کلی جهت حل شدن در متد سیمپلکس روی کامپیوتر شخصی و در زمان قابل قبول، بسیار بزرگ است و نمی‌توان از آن استفاده کرد، از اینرو الگوریتم کارمارکار (Karmarker) و یک الگوریتم واکنش / پیش‌بینی به ترتیب برای حل مدل بکار گرفته شدند.

 

واژه‌های کلیدی : کارگاههای خودکار انعطاف پذیر، سیستم‌های تولیدی انعطاف پذیر، برنامه‌ریزی تولید سلسله‌ای، الگوریتم کارمارکار، روش واکنش / پیش‌بینی.

برای دریافت متن ترجمه مقاله فوق می توانید آن را در فرم درخواست مطرح فرمایید.

Keywords: Flexible automated workshops; Flexible manufacturing systems; Hierarchical production planning; Karmarkar’s algorithm; Interaction/prediction approach
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد