مدیریت منابع انسانی در سازمانهای پروژه محور

مدیریت منابع انسانی در سازمانهای پروژه محور

چکیده:

مدیریت منابع انسانی پروژه در برگیرنده فرایندهایی است که برای دست یابی به اثر بخش ترین کاربری از افراد درگیر در پروژه لازم می باشد که ان را می توان به عنوان فرایند اصلی یک سازمان پروژه محور در نظر گرفت که باعت تاثیر گذاری بر نحوه جذب و استفاده از منابع انسانی و نیز چگونگی درک رئابط کاری توسط انان می شود. مباحث مدیریت منابع انسانی را می توان در دو سطح ، مدیریت استراتژیک منابع انسانی و مدیریت عملیاتی منابع انسانی تجزیه و تحلیل کرد. هدف از این مقاله ارائه تحقیقاتی در زمینه مدیریت منابع انسانی و پرداختن به چالشهای مدیریت منابع انسانی در سازمان های پروژه محور و ماتریس تعالی سازمان های پروژه محور است.

کلمات کلیدی: مدیریت، منابع انسانی، پروژه محور، استراتژیک

نویسندگان: علی رشنوادی و سعید کهزادیان - دانشگاه علوم و تحقیقات واحد بروجرد

pdfدانلود متن کامل مقاله (این مقاله 5صفحه pdf با حجم 297 کیلوبایت (KB) و مربوط به دومین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت ساخت اردیبهشت سال 1391 می باشد.)

نقش مدیریت پروژه در صنعت ساختمان در ایران

نقش مدیریت پروژه در صنعت ساختمان در ایران

چکیده:

هدف تحقیق فوق بررسی نقش مدیر پروژه و تاثیر آن در پیشبرد پروژه های ساختمانی کشورمان می باشد. در تحقیق فوق سعی بر نشان دادن اهمیت مدیریت کارهای ساختمانی بصورت تخصصی می باشد. اهداف جزیی تحقیق شامل: بررسی نحوه مدیریت و تعریف پروژه های ساختمانی در ایران - بررسی و تعریف فاکتورهای موفقیت در پروژه های ساختمانی - تعیین ارتباط بین مدیریت پروژه و موفقیت پروژه های ساختمانی - بررسی و ارائه راهکارهایی جهت افزایش نقش مدیریت در پروژه های ساختمانی در ایران تحقیق فوق از نوع کمی می باشد و از انجایی که با هدف توسعه دانش کاربردی در زمینه خاص صورت می پذیرد از نوع کاربردی می باشد، این تحقیق از نوع غیر ازمایشی یعنی توصیفی به روش پیمایشی می باشد. نتیجه حاصل از این تحقیق ، ایجاد زمینه جهت ترغیب فعالان صنعت ساختمان در استفاده از دانش مدیریت پروژه و متخصصین این رشته در پروژه های ساختمانی می باشد.

کلمات کلیدی: پروژه، مدیریت پروژه، پروژه ساختمانی، پروژه عمرانی

نویسنده: میثم عادلی راد - دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت پروژه و ساخت دانشگاه مجازی مهرالبرز

pdfدانلود متن کامل مقاله (این مقاله 7 صفحه pdf با حجم530 کیلوبایت (KB) و مربوط به دومین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت ساخت اردیبهشت سال 1391 می باشد.)