تحلیل و بهینه سازی اقتصادی ایستگاه ها ...

<>

¯ تحلیل و بهینه سازی اقتصادی ایستگاه ها و مسیرهای حمل و نقل داخل شهری

شنبه 17 اسفند 1387

<>

تحلیل و بهینه سازی اقتصادی ایستگاه ها و مسیرهای حمل و نقل داخل شهری با استفاده از تئوری مورچگان

چکیده:

در متن حاضر، روشی برای یافتن کوتاه ترین مسیر و در عین حال بهینه ترین ایستگاه ها برای احداث مترو، قطار شهری، ایستگاه های اتوبوس و ایستگاه های تاکسی ارائه شده است. ما در نوشتن این مقاله فرض را بر این داده ایم که بر اساس مطالعات آماری چندین ایستگاه و مسیر شناسایی شده است و با استفاده از روش های ارائه شده بهینه ترین ایستگاه ها و کوتاه ترین مسیرها را انتخاب می کنیم. روش های ارائه شده عبارتند از تئوری مورچگان که با استفاده از این روش کوتاه ترین مسیرها شناسایی می شود، مدل برنامه ریزی خطی کوتاه ترین مسیر (کوتاه ترین مسیر بر اساس هزینه)، ساخت یک ضریب وزنی بر اساس هزینه و زمان و نهایتا استفاده از روش خطوط همتراز است که با استفاده از این روش از بین چند ایستگاه بهینه که در مراحل قبلی شناسایی شده است بهترین آنها را انتخاب می کنیم. یافتن کوتاه ترین مسیر و بهینه ترین ایستگاه ها تا حد بسیاری باعث کاهش زمان رسیدن به مقصد و در نهایت کاهش هزینه می شود.

کلمات کلیدی: تئوری مورچگان، مدل برنامه ریزی خطی، ضریب وزنی، روش خطوط همتراز

نویسندگان: کاوه شیرزادیان گیلان، محمد حسین سالمی، رسول دهبالایی

pdf دانلود متن کامل مقاله . . . (این مقاله6 صفحه PDF فارسی وحجم 226کیلو بایت (KB) می باشد.)

<>

¯ تحلیل و بهینه سازی اقتصادی ایستگاه ها و مسیرهای حمل و نقل داخل شهری

شنبه 17 اسفند 1387

<>

تحلیل و بهینه سازی اقتصادی ایستگاه ها و مسیرهای حمل و نقل داخل شهری با استفاده از تئوری مورچگان

چکیده:

در متن حاضر، روشی برای یافتن کوتاه ترین مسیر و در عین حال بهینه ترین ایستگاه ها برای احداث مترو، قطار شهری، ایستگاه های اتوبوس و ایستگاه های تاکسی ارائه شده است. ما در نوشتن این مقاله فرض را بر این داده ایم که بر اساس مطالعات آماری چندین ایستگاه و مسیر شناسایی شده است و با استفاده از روش های ارائه شده بهینه ترین ایستگاه ها و کوتاه ترین مسیرها را انتخاب می کنیم. روش های ارائه شده عبارتند از تئوری مورچگان که با استفاده از این روش کوتاه ترین مسیرها شناسایی می شود، مدل برنامه ریزی خطی کوتاه ترین مسیر (کوتاه ترین مسیر بر اساس هزینه)، ساخت یک ضریب وزنی بر اساس هزینه و زمان و نهایتا استفاده از روش خطوط همتراز است که با استفاده از این روش از بین چند ایستگاه بهینه که در مراحل قبلی شناسایی شده است بهترین آنها را انتخاب می کنیم. یافتن کوتاه ترین مسیر و بهینه ترین ایستگاه ها تا حد بسیاری باعث کاهش زمان رسیدن به مقصد و در نهایت کاهش هزینه می شود.

کلمات کلیدی: تئوری مورچگان، مدل برنامه ریزی خطی، ضریب وزنی، روش خطوط همتراز

نویسندگان: کاوه شیرزادیان گیلان، محمد حسین سالمی، رسول دهبالایی

pdf دانلود متن کامل مقاله . . . (این مقاله6 صفحه PDF فارسی وحجم 226کیلو بایت (KB) می باشد.)

<>

¯ تحلیل و بهینه سازی اقتصادی ایستگاه ها و مسیرهای حمل و نقل داخل شهری

شنبه 17 اسفند 1387

<>

تحلیل و بهینه سازی اقتصادی ایستگاه ها و مسیرهای حمل و نقل داخل شهری با استفاده از تئوری مورچگان

چکیده:

در متن حاضر، روشی برای یافتن کوتاه ترین مسیر و در عین حال بهینه ترین ایستگاه ها برای احداث مترو، قطار شهری، ایستگاه های اتوبوس و ایستگاه های تاکسی ارائه شده است. ما در نوشتن این مقاله فرض را بر این داده ایم که بر اساس مطالعات آماری چندین ایستگاه و مسیر شناسایی شده است و با استفاده از روش های ارائه شده بهینه ترین ایستگاه ها و کوتاه ترین مسیرها را انتخاب می کنیم. روش های ارائه شده عبارتند از تئوری مورچگان که با استفاده از این روش کوتاه ترین مسیرها شناسایی می شود، مدل برنامه ریزی خطی کوتاه ترین مسیر (کوتاه ترین مسیر بر اساس هزینه)، ساخت یک ضریب وزنی بر اساس هزینه و زمان و نهایتا استفاده از روش خطوط همتراز است که با استفاده از این روش از بین چند ایستگاه بهینه که در مراحل قبلی شناسایی شده است بهترین آنها را انتخاب می کنیم. یافتن کوتاه ترین مسیر و بهینه ترین ایستگاه ها تا حد بسیاری باعث کاهش زمان رسیدن به مقصد و در نهایت کاهش هزینه می شود.

کلمات کلیدی: تئوری مورچگان، مدل برنامه ریزی خطی، ضریب وزنی، روش خطوط همتراز

نویسندگان: کاوه شیرزادیان گیلان، محمد حسین سالمی، رسول دهبالایی

pdf دانلود متن کامل مقاله . . . (این مقاله6 صفحه PDF فارسی وحجم 226کیلو بایت (KB) می باشد.)

<>

¯ تحلیل و بهینه سازی اقتصادی ایستگاه ها و مسیرهای حمل و نقل داخل شهری

شنبه 17 اسفند 1387

<>

تحلیل و بهینه سازی اقتصادی ایستگاه ها و مسیرهای حمل و نقل داخل شهری با استفاده از تئوری مورچگان

چکیده:

در متن حاضر، روشی برای یافتن کوتاه ترین مسیر و در عین حال بهینه ترین ایستگاه ها برای احداث مترو، قطار شهری، ایستگاه های اتوبوس و ایستگاه های تاکسی ارائه شده است. ما در نوشتن این مقاله فرض را بر این داده ایم که بر اساس مطالعات آماری چندین ایستگاه و مسیر شناسایی شده است و با استفاده از روش های ارائه شده بهینه ترین ایستگاه ها و کوتاه ترین مسیرها را انتخاب می کنیم. روش های ارائه شده عبارتند از تئوری مورچگان که با استفاده از این روش کوتاه ترین مسیرها شناسایی می شود، مدل برنامه ریزی خطی کوتاه ترین مسیر (کوتاه ترین مسیر بر اساس هزینه)، ساخت یک ضریب وزنی بر اساس هزینه و زمان و نهایتا استفاده از روش خطوط همتراز است که با استفاده از این روش از بین چند ایستگاه بهینه که در مراحل قبلی شناسایی شده است بهترین آنها را انتخاب می کنیم. یافتن کوتاه ترین مسیر و بهینه ترین ایستگاه ها تا حد بسیاری باعث کاهش زمان رسیدن به مقصد و در نهایت کاهش هزینه می شود.

کلمات کلیدی: تئوری مورچگان، مدل برنامه ریزی خطی، ضریب وزنی، روش خطوط همتراز

نویسندگان: کاوه شیرزادیان گیلان، محمد حسین سالمی، رسول دهبالایی

pdf دانلود متن کامل مقاله . . . (این مقاله6 صفحه PDF فارسی وحجم 226کیلو بایت (KB) می باشد.)

تحلیل و بهینه سازی اقتصادی ایستگاه ها و مسیرهای حمل و نقل داخل شهری با استفاده از تئوری مورچگان

چکیده:

در متن حاضر، روشی برای یافتن کوتاه ترین مسیر و در عین حال بهینه ترین ایستگاه ها برای احداث مترو، قطار شهری، ایستگاه های اتوبوس و ایستگاه های تاکسی ارائه شده است. ما در نوشتن این مقاله فرض را بر این داده ایم که بر اساس مطالعات آماری چندین ایستگاه و مسیر شناسایی شده است و با استفاده از روش های ارائه شده بهینه ترین ایستگاه ها و کوتاه ترین مسیرها را انتخاب می کنیم. روش های ارائه شده عبارتند از تئوری مورچگان که با استفاده از این روش کوتاه ترین مسیرها شناسایی می شود، مدل برنامه ریزی خطی کوتاه ترین مسیر (کوتاه ترین مسیر بر اساس هزینه)، ساخت یک ضریب وزنی بر اساس هزینه و زمان و نهایتا استفاده از روش خطوط همتراز است که با استفاده از این روش از بین چند ایستگاه بهینه که در مراحل قبلی شناسایی شده است بهترین آنها را انتخاب می کنیم. یافتن کوتاه ترین مسیر و بهینه ترین ایستگاه ها تا حد بسیاری باعث کاهش زمان رسیدن به مقصد و در نهایت کاهش هزینه می شود.

کلمات کلیدی: تئوری مورچگان، مدل برنامه ریزی خطی، ضریب وزنی، روش خطوط همتراز

نویسندگان: کاوه شیرزادیان گیلان، محمد حسین سالمی، رسول دهبالایی

pdf دانلود متن کامل مقاله . . . (این مقاله6 صفحه PDF فارسی وحجم 226کیلو بایت (KB) می باشد.)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد